Campagne Wensen Rijders met terminale patiënten
De Stichting is het initiatief van Kees Veldboer die 5 jaar niet op vakantie ging om Wensen Rijders van de grond te krijgen. Zijn vrouw helpt hem 7 dagen per week op kantoor, verder zijn er zo’n 190 vrijwilligers door het hele land, zoals ambulancechauffeurs en verplegend personeel. Hoewel de stichting klein is, kunnen er jaarlijks veel wensen worden vervuld.
Robert Jan van Leeuwen het Rotterdamse bureau 0to9: ‘Via een netwerkclub ben ik in contact gekomen met Kees Veldboer. Na zijn verhaal gehoord te hebben, heb ik aangeboden belangeloos voor hem te willen werken. De gehele campagne is nu door ons ontwikkeld. Alle partijen die ons geholpen hebben, doen dat belangeloos.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe mensen die meewerkten aan de campagne zijn overleden of zullen binnenkort overlijden, zegt Van Leeuwen. De campagne is genomineerd voor de NRC Charity Award.
0to9 ontwikkelde een nieuw merk en nieuwe corporate identity en verder onder meer een campagne voor abri’s, print, online, radio en tv.
Wensen Rijders - Vervult laatste wensen from 0to9 on Vimeo.
Creatie: Anne Lise Heydra, Robert Jan van Leeuwen, Sophie Gelok
Account: Astrid van Dijk
Fotografie: Oscar Seykens
Productie tv-commercial: Cake Film
Regie: Daniel Nogueira
Producent: Annemien Lijfering
Offline edit: De Kapsalon
Online & Grading: Shosho & Glassworks
Sound & Composing: Kaiser Sound & Massive Music
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid