Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Wensen Rijders met terminale patiënten

Met 190 vrijwilligers vervullen de Wensen Rijders laatste wensen van terminaal zieke patiënten. Bureau 0to9 ontwikkelde belangeloos merk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Stichting is het initiatief van Kees Veldboer die 5 jaar niet op vakantie ging om Wensen Rijders van de grond te krijgen. Zijn vrouw helpt hem 7 dagen per week op kantoor, verder zijn er zo’n 190 vrijwilligers door het hele land, zoals ambulancechauffeurs en verplegend personeel. Hoewel de stichting klein is, kunnen er jaarlijks veel wensen worden vervuld.

related partner content for mobile comes here

Robert Jan van Leeuwen het Rotterdamse bureau 0to9: ‘Via een netwerkclub ben ik in contact gekomen met Kees Veldboer. Na zijn verhaal gehoord te hebben, heb ik aangeboden belangeloos voor hem te willen werken. De gehele campagne is nu door ons ontwikkeld. Alle partijen die ons geholpen hebben, doen dat belangeloos.’

De mensen die meewerkten aan de campagne zijn overleden of zullen binnenkort overlijden, zegt Van Leeuwen. De campagne is genomineerd voor de NRC Charity Award.

0to9 ontwikkelde een nieuw merk en nieuwe corporate identity en verder onder meer een campagne voor abri’s, print, online, radio en tv.

from on .

Creatie: Anne Lise Heydra, Robert Jan van Leeuwen, Sophie Gelok
Account: Astrid van Dijk
Fotografie: Oscar Seykens
Productie tv-commercial: Cake Film
Regie: Daniel Nogueira
Producent: Annemien Lijfering
Offline edit: De Kapsalon
Online & Grading: Shosho & Glassworks
Sound & Composing: Kaiser Sound & Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in