Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter lijft Trendrr in

Twitter heeft het Amerikaanse Trendrr gekocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een sociaal netwerk dat wordt gebruikt om televisieprogramma’s te recenseren. Consumenten gebruiken Trendrr vooral om live verslag te doen van een gebeurtenis en dus ook wat er in televisieprogramma’s gebeurt.

related partner content for mobile comes here

Daarmee wordt real time zichtbaar wat de trends van dat moment zijn.

Twitter zal Trendrr koppelen aan zijn eigen systeem. In februari kocht het ook social tv analytics-bureau , dat data verschaft aan merkeigenaren, bureaus en tv-netwerken. Zo richt Twitter zijn pijlen steeds verder op het verkopen van televisieadvertenties.

dat Twitterconversaties er soms voor zorgen dat mensen de tv aanzetten om te kijken waar men het nu over heeft op Twitter.

(Bron: Ematters)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in