Overslaan en naar de inhoud gaan

Webwarenhuis FonQ kiest voor off-line reclame

FonQ heeft na een pitch zijn reclame-account bij Leukwerkt ondergebracht en gaat 'traditioneel' werken aan zijn naamsbekendheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

fonQ heeft na een pitch die ging tussen Alfred, BeyenMeijer en Leukwerkt gekozen voor Leukwerkt. Aan Leukwerkt de taak om primair te werken aan naamsbekendheid en merkvoorkeur.

related partner content for mobile comes here

Al meer dan 1 miljoen Nederlanders heeft ooit (bewust of onbewust) bij fonq.nl iets besteld, maar de spontane bekendheid is zeer laag. Op dit moment wordt er druk aan de campagne gewerkt, die nog voor de zomer van start zal gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in