Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese aanbestedingen campagnes Rijksoverheid

Er zijn twee Europese aanbestedingen van de Rijksoverheid: voor de grote campagnes plus de middelgrote en kleine campagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dienst Publiek en Communicatie van de Rijksoverheid heeft vandaag de selectieleidraad gepubliceerd. Voor de grote campagnes is de opdracht is ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van campagnes. Het mediabudget ligt boven de 500.000 euro (incl. btw), mogelijk met inzet van tv-commercials.

related partner content for mobile comes here

Verder: ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van ‘koepels’ en ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van een samenvoeging van campagnes (of een koepel en campagnes) waaronder ten minste één campagne in de categorie ‘groot’.

De opdracht begint per 1 januari 2015 en eindigt eind 2016.

Voor de kleine/middelgrote campagnes geldt:

- Ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van campagnes in de categorie middelgroot. Het mediabudget van deze campagnes ligt tussen € 150.000,- en € 500.000,-.
- Ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van campagnes in de categorie klein. Het mediabudget van deze campagnes is minder dan € 150.000,-.
- Bundeling van campagnes uit categorieën &;middelgroot&; en &;klein&;.

De opdracht begint per 1 februari 2015 en eindigt op 31 januari 2017.

De Rijksoverheid schreef in november vorig jaar een Europese aanbesteding uit voor het account mediastrategie en –planning. Deze werd gegund aan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in