Overslaan en naar de inhoud gaan

Vierssen en Mouquë beginnen Eyefocus

Rody van Vierssen en Armel Mouquë zijn onder de naam Eyefocus een digital marketing communicatiebureau begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rody van Vierssen en Armel Mouquë zijn onder de naam een digital marketing communicatiebureau begonnen.

related partner content for mobile comes here

Beiden hebben sinds de jaren negentig ervaring opgedaan met digitale media bij verschillende reclame- en mediaburaeus, waaronder Kobalt, MediaEdge en OMD) en werkten de laatste jaren als freelancer.
Eyefocus wil zich niet profileren als een puur digitaal bureau.De kracht van het bureau ligt volgens de oprichter in de integratie van digitaal met offline communicatie, waarbij Eyefocus de gehele keten van conceptontwikkeling verzorgt, van creatieve uitwerking, communicatiestrategie tot en met de productie en implementatie van campagnes in mediamiddelen en kanalen. Voor het creatieve deel werkt het bureau samen met digitaal bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in