TLC scherpt profiel aan en breidt uitzenduren uit
TLC's vormgeving wordt opgefrist, zowel 'on-air' als 'off-air'. Aanvullend komt TLC met meer nieuwe programma’s, waaronder het Nederlandse ‘TLC Over…’. Daarin duikt Birgit Schuurman in liefdes-, seks- en relatiethema’s. Andere nieuwe programma's zijn Your Style in His Hands’, ‘Last Chance Salon’, ‘Ultimate Shopper’ en ‘Medics on Call’.
Programma’s als ‘Toddlers & Tiara’s’, ‘Cake Boss’ en ‘Rich Bride, Poor Bride’ vormen de kern van de middagprogrammering, aangevuld met nieuwe programma’s als ‘Long Island Medium’ en ‘You Deserve This House’. Halverwege oktober introduceert TLC het nieuwe concept ‘Love Stories’ waarbij 'bijzondere liefdesverhalen' tijdens de reclamebreak in 3 minuten uitgediept worden. Een grote marketingcampagne - vanaf 1 oktober - moet de aanscherping van de zender ondersteunen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaJochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux: 'Na een succesvol eerste jaar vol succesvolle programma’s, creatieve sponsordeals, populaire acties en groeiende kijkcijfers, is TLC nu klaar voor de volgende stap. Onderzoek onder duizenden vrouwen heeft interessante inzichten opgeleverd waardoor we nu een nóg betere versie van de vrouwenzender kunnen lanceren.'
Animal Planet blijft beschikbaar tussen 02:00 – 15:00 uur in de analoge en digitale basispakketten bij alle huishoudens in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid