Overslaan en naar de inhoud gaan

Opel verrast met actie bij pompstation

Opel Nederland haalt vandaag een marketingstunt uit met de hoge benzine- en dieselprijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een verrassingsactie geeft de autdealer een extraatje aan Nederlandse autorijders. Via Facebook en het eigen Twitter-account geeft Opel Nederland hints over de exacte locatie van de actie.

related partner content for mobile comes here

Verder hield Opel een onderzoek in samenwerking met Stichting Autogas Nederland. Hieruit blijkt dat ruim 65% van de mensen de prijzen aan de pomp goed in de gaten houden. En een kwart van de ondervraagden overweegt zelfs de auto in de toekomst weg te doen. Hoewel autogas (LPG) een goed alternatief zou zijn, zijn Nederlanders door vooroordelen minder enthousiast over deze vorm van brandstof. De meeste Nederlandse autobezitters zijn nauwelijks bekend met de grote prijsverschillen tussen LPG en benzine/diesel. Het prijsverschil loopt tegenwoordig op tot 1 euro per liter in het voordeel van LPG. Eén op de drie Nederlanders denkt dat het verschil tussen benzine/diesel en LPG slechts 50 cent of minder is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in