Overslaan en naar de inhoud gaan

(Marcommeter) 'Waar blijft de urgentie?'

Vandaag starten Adformatie, Communicatie en Molblog met de Marcommeter. Tot aan de verkiezingen geven elke dag drie communicatiedeskundigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie maakt de meeste indruk in de verkiezingscampagne en wie komt het minst uit de verf? Volgens Marcommeter-panellid Jan Driessen ontbreekt het bij de lijsttrekkers nog aan urgentie.

related partner content for mobile comes here

Jan Driessen (Aegon) stelt naar aanleiding van het ‘premiersdebat’, gisteren op RTL: ‘Leuke verkiezingsretoriek, maar waar blijft de urgentie? Waarom niet de handen ineen slaan? Waarom geen nationale reddingsdebatten organiseren waarin politiek, topeconomen en bedrijfsleven GEZAMENLIJK naar een oplossing zoeken? In plaats van weer zo’n voorspelbaar rollenspel op te voeren in traditionele tv-debatten. Er moeten nu radicaal andere keuzes worden gemaakt dan de afgelopen 50 jaar.’

Bekijk zijn hele reactie, plus de reacties van Rembrandt Smids en Inge Ligthart, op , en reageer. Of twitter mee met de hashtag .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in