
Wie maakt de meeste indruk in de verkiezingscampagne en wie komt het minst uit de verf? Volgens Marcommeter-panellid Jan Driessen ontbreekt het bij de lijsttrekkers nog aan urgentie.
Jan Driessen (Aegon) stelt naar aanleiding van het ‘premiersdebat’, gisteren op RTL: ‘Leuke verkiezingsretoriek, maar waar blijft de urgentie? Waarom niet de handen ineen slaan? Waarom geen nationale reddingsdebatten organiseren waarin politiek, topeconomen en bedrijfsleven GEZAMENLIJK naar een oplossing zoeken? In plaats van weer zo’n voorspelbaar rollenspel op te voeren in traditionele tv-debatten. Er moeten nu radicaal andere keuzes worden gemaakt dan de afgelopen 50 jaar.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBekijk zijn hele reactie, plus de reacties van Rembrandt Smids en Inge Ligthart, op Communicatieonline.nl, en reageer. Of twitter mee met de hashtag #marcommeter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee