Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert en Claverie naar W+K A'dam

Wieden+Kennedy heeft Thierry Albert en Faustin Claverie aangetrokken als creative directors. Het team, afkomstig van VCCP Londen, is ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij VCCP Londen, waar zij pas zeven maanden werkten, waren ze betrokken bij het winnen van de accounts Macmillan Cancer Nurse en McLaren Automotive. Zij maakten voor O2 de Priority Sports-campagne.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen Albert en Claverie begon in 2011 bij Mother Londen waar ze onder meer werkten op Stella Artois, Butlins en HTC. Thierry deed ervaring op bij Publicis Parijs en Montreal, BDDP&Fils en bij DDB Londen. Hij maakte prijswinnend werk voor Marmite, Harvey Nichols en de Financial Times.

Faustin begon zijn carriere bij V, werkte bij DDB en Publicis Parijs en stapte vervolgens over naar Mother Londen. Hij werkte op klanten als Greenpeace en Volkswagen.

Het team richtte samen Surrender Monkeys op, een collectief van creatieven, regisseurs en designers dat muziekpromo's en films maakt voor artiesten als Pet Shop Boys en The Kooks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in