Verrassende bureaukeuze Ford-onderdeel
De Britse sportautofabrikant Aston Martin (onderdeel van Ford) gaat zijn wereldwijde reclameaccount onderbrengen bij het onafhankelijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De keuze is verrassend, omdat Ford en zijn merken al jaren bij WPP-bureaus Y&R, JWT en Ogilvy & Mather Worldwide zitten. Aston Martin had het account bij Y&R gestald. Wensauer & Partner deed mee in een competite met Y&R London en twee niet nader genoemde bureaus, aldus Adageglobal. Het bureau gaat print, brochures, events en dealer advertising inzetten. De uitingen zijn te zien in de VS, Europa en Azië.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid