Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken Nationale Nederlanden en Postbank blijven (nog) bestaan

De retailmerken Nationale Nederlanden en Postbank blijven vooralsnog bestaan. Dat zei Hans van Ladesteyn, hoofd marketingcommunicatie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Ladesteyn zei dat er de afgelopen maanden stevig over gediscussieerd is of de verzekeraar en de bank niet toch meer aansluiting moeten zoeken bij het ING-merk, zoals dat ook met talloze dochters in het buitenland in de afgelopen periode is gebeurd. ‘De Postbank en Nationale Nederlanden hebben in Nederland echter zo’n positie en naamsbekendheid, dat het op dit moment kapitaalsvernietiging zou zijn om ze om te dopen tot het ING-merk’, zegt Van Ladesteyn. ‘Maar aan de andere kant is de wereld wel aan het veranderen. Zo is de contactfrequentie van onze uitingen sterk aan het verminderen. Daar moet je wat aan doen. Eén merk helpt daarbij. Twee jaar geleden mocht niemand aan het Nationale Nederlanden-logo komen, maar dat is nu toch echt anders.’

related partner content for mobile comes here

Hij sluit een sterkere rol voor het ING-merk in de naaste toekomst dan ook niet uit: ‘Postbank en Nationale Nederlanden hebben nu een sterke positie, maar of dat ook zo blijft...’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in