Overslaan en naar de inhoud gaan

Interview-NSS en Claritas Nederland gaan samenwerken

Onderzoeksbureau Interview-NSS en Claritas Nederland hebben een samenwerkingsverband op het gebied van uitwisseling van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook voor het moederbedrijf van Interview-NSS, SNT Group N.V., biedt de samenwerking mogelijkheden om de CRM-dienstverlening aan klanten verder uit te breiden. In de nabije toekomst zal de samenwerking verder vorm krijgen in de mogelijkheid voor Claritas Nederland de databases te verrijken met informatie uit de multiclient onderzoeken van Interview-NSS.
Beide bedrijven zeggen overtuigd te zijn van de mogelijkheden én het toenemende belang van het gebruik van gedetailleerde /specifieke consumentengegevens ten behoeve van een gerichte, directe benadering van consumenten en bedrijven. De samenwerking maakt het tevens mogelijk om tot nadere afstemming te komen ten aanzien van de te verzamelen consumentengegevens.

related partner content for mobile comes here

Gezien de dalende responsecijfers bij marktonderzoeken is het wenselijk om consumenten niet onnodig dubbelop te benaderen voor dezelfde vragen, aldus beide partijen. Claritas is onderdeel van VNU.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in