Marktaandeel HMG-zenders groeit in januari
De HMG-zenders hadden in januari een gezamenlijk marktaandeel van 30,2 in de doelgroep boodschappers 20-49, een verbetering van 0,6 procent…
RTL 4, RTL 5 en Yorin laten de publieke omroepen met 29,9 en de SBS Groep met 24,8 achter zich. De programma’s die hebben bijgedragen tot het succes in januari werden allen op RTL4 uitgezonden. HMG noemt in een persbericht ‘Idols’, ‘Baantjer’, ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en het ‘RTL 4 Lijsttrekkersdebat’. RTL 4 blijft marktleider in haar eigen doelgroep (boodschappers 20-49 jaar) met 18,9 procent zenderaandeel. Een stijging van 0,5 procent ten opzichte van januari 2002. Yorin behaalde in januari in de eigen doelgroep (20-34 jaar) een zenderaandeel van 8,1 procent. RTL 5 heeft de maand januari bij mannen 20-49 jaar afgesloten met een zenderaandeel van 6,3 procent en scoort daarmee 0,9 procent hoger dan in januari 2002.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid