Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel HMG-zenders groeit in januari

De HMG-zenders hadden in januari een gezamenlijk marktaandeel van 30,2 in de doelgroep boodschappers 20-49, een verbetering van 0,6 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL 4, RTL 5 en Yorin laten de publieke omroepen met 29,9 en de SBS Groep met 24,8 achter zich. De programma’s die hebben bijgedragen tot het succes in januari werden allen op RTL4 uitgezonden. HMG noemt in een persbericht ‘Idols’, ‘Baantjer’, ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en het ‘RTL 4 Lijsttrekkersdebat’. RTL 4 blijft marktleider in haar eigen doelgroep (boodschappers 20-49 jaar) met 18,9 procent zenderaandeel. Een stijging van 0,5 procent ten opzichte van januari 2002. Yorin behaalde in januari in de eigen doelgroep (20-34 jaar) een zenderaandeel van 8,1 procent. RTL 5 heeft de maand januari bij mannen 20-49 jaar afgesloten met een zenderaandeel van 6,3 procent en scoort daarmee 0,9 procent hoger dan in januari 2002.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in