
RTL 4, RTL 5 en Yorin laten de publieke omroepen met 29,9 en de SBS Groep met 24,8 achter zich. De programma’s die hebben bijgedragen tot het succes in januari werden allen op RTL4 uitgezonden. HMG noemt in een persbericht ‘Idols’, ‘Baantjer’, ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en het ‘RTL 4 Lijsttrekkersdebat’. RTL 4 blijft marktleider in haar eigen doelgroep (boodschappers 20-49 jaar) met 18,9 procent zenderaandeel. Een stijging van 0,5 procent ten opzichte van januari 2002. Yorin behaalde in januari in de eigen doelgroep (20-34 jaar) een zenderaandeel van 8,1 procent. RTL 5 heeft de maand januari bij mannen 20-49 jaar afgesloten met een zenderaandeel van 6,3 procent en scoort daarmee 0,9 procent hoger dan in januari 2002.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee