Nike-topman Advertiser of the Year in Cannes
De organsatie van Cannes Lions International Advertising Festival hebben Philip H. Knight, chairman en ceo én medeoprichter van Nike…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De award die daarbij hoort, wordt aan hem uitgereikt op 21 juni tijdens het festival. Knight kreeg de onderscheiding al eerder, in 1994. ‘Maar er zijn geen grenzen aan hoeveel Oscars goede acteurs kunnen winnen, dus goede adverteerders moeten die mogelijkheid ook krijgen als hun werk opvallend en innovatief blijft, aldus Cannes-baas Roger Hatchuel. Nike was in Cannes de afgelopen vijf jaar het merk dat het meeste in de prijzen viel.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid