Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola bezint zich op nieuwe marketingstrategieën

Coca-Cola wil niet automatisch meer kiezen voor traditionele marketingmiddelen zoals tv-reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

President-coo Steve Heyer van Coca-Cola Inc. liet tijdens een door Advertising Age georganiseerd seminar doorschemeren naar de entertainmentbranche te kijken voor samenwerkingsmogelijkheden. Heyer gaf aan niet vanuit een reflex te willen kiezen voor tv-commercials, omdat hij niet langer behoefte zegt te hebben aan ‘bereik en frequentie’. ‘We keren ons af van "spots and pods", aldus Heyer. In plaats daarvan staat hem meer gebruik van entertainmentmogelijkheden voor ogen, mits ‘content-producers’ hun formules aanpassen. Tegen de entertainmentbranche zei Heyer: ‘Jullie kunnen voor ons van toegevoegde waarde zijn, en wij voor jullie.’

related partner content for mobile comes here

Tot slot van zijn presentatie liet Heyer weten een groot bord voor zijn raam te hebben geplaatst met daarop de tekst: ‘Partners wanted. We are open for business.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in