Thank God It's Friday #TGIF


De nieuwste editie van #TGIF (Thank God It's Friday), het wekelijkse video-overzicht in samenwerking met Brandfighters.
Short Film
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWefilm heeft het laatste jaar gewerkt aan een vredesinitiatief genaamd ‘Masterpeace’. Ze hebben gepoogd een online film te maken die de harten van mensen over de hele wereld veroverd, omdat er volgens Wefilm nog veel oorlog is.
Commercial
MIO is naar eigen zeggen een ‘liquid water enhancer’, een deftige term voor ranja. Volgens de makers van MIO gebeuren er vreemde dingen als je het drankje drinkt...
Music
Dit is een fan-made remake van de originele videoclip van het nummer Sabotage van de Beastie Boys.
Animation & Motion Graphics
De Zweedse animatiestudent Tomas Nilsson maakte deze infographic animatie over roodkapje. Hij is al bijna 3 jaar oud, maar zeker de moeite waard om even te kijken!
Miscellaneous
Het Canadese productiebedrijf ‘stillmotion’ is dit jaar een initiatief gestart met de naam ‘Share’. Ieder jaar ‘doneren’ ze tijd en budget om een verhaal te vertellen waarvan zij vinden dat meer mensen het zouden moeten horen. Het eerste Share-portret vertelt het verhaal van het Old Skool Cafe.
BF classic
Dit is een van de inzendingen van de Heineken contest in 2009. De video is gemaakt door het productiebedrijf Kings Cross.
Tips voor de volgende #TGIF? Mail ze naar info@brandfighters.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid