Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezoek de LIVE pitches en stem mee in de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom

De inzending is gesloten en er zijn 18 innovators toegelaten om LIVE te kunnen pitchen voor de van Speijk Innovatie Prijs op de Innovation…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de 3 voorrondes op 13 juni zullen telkens 6 innovators in een 3 minuten pitch aan het aanwezige vak publiek presenteren, waarna jij en je vakcollega’s via stemming gaat bepalen wie naar de finale op 14 juni mag. Alles voorrondes en de finale worden voorafgegaan door presentaties over innovatie door bekende en ervaren vakgenoten. (zie programma). De inzendingen zijn erg veelzijdig en beloven een spannende wedstrijd in de Innovatie Arena. Je kunt je gratis aanmelden en kom stemmen als Marcom bezoeker bij en zorg dat je tijdig bij de innovatie theaters aanwezig bent, want vol is vol.

related partner content for mobile comes here

De communicatie innovaties van dit jaar zijn:
1. Aspergeland (crossmedia)
2. Statsground (onderzoek)
3. MKB Innovatie Top 100
4. Qband (Grafimedia)
5. tiLumi (design/multimedia)
6. QuinnyCasters (social media)
7. Brandscreen (audiovisuele media)
8. Blik op de stad (onderzoek & advies)
9. Wazokuu! (internet diensten)
10. KLM, Meet & Seat (Internet & Social Media)
11. Customap ( internet & social media)
12. WvH Reputatiemonitor (diensten / onderzoek)
13. Keurmerk Oorveilig ( non profit)
14. Breincommunicatie® (onderzoek)
15. INSCENE App (online trigger / internet)
16. Powerbanner (buitenreclame)
17. Connect Netwerk Event (multimedia)
18. EU1 (multimedia)

Wat valt er te winnen: De winnaar krijgt:
- De Van Speijk Innovatie Prijs 2012
- Innovatie-incubator sessie waarbij een aantal VMC experts en de winnaar een dagdeel elkaar nieuwe inspiratie brengen
- Bekendmaking via de media van Adformatie Groep Interview in Adformatie
- De winnaar krijgt een pitchkans op het "business angels netwerk" podium van Nextstage waar innovators en financiers elkaar ontmoeten
Doe mee en kom stemmen via sms in de Innovatie Arena’s
Het aanwezige vak publiek in het betreffende theater doet actief mee met de Q&A en zal na afloop van de live pitches stemmen via SMS(mobiel) op basis van vooraf bepaalde criteria. De stemmen tellen kwalitatief (beste scores op vast te stellen criteria).

De criteria
De criteria voor de stemmingen ná afloop van de Live Pitches zijn: (scores “de beste”)
• Mate van innovativiteit, vernieuwendheid
• Mate van creativiteit
• Mate van lef en grensverleggendheid,
• Mate van belang voor de communicatiesector (bredere toepasbaarheid)

De Van Speijk Innovatie Prijs richt zich op bedrijven en innovators met als core business het realiseren van creatie, productie en/of distributie van communicatieproducten en -uitingen. Het gaat om communicatie in de meest brede zin van het woord, van opnieuw uitgevonden oervormen en technieken tot aan moderne innovatie app’s. Denk daarbij aan een wijde range van bedrijven zoals reclame-, design-, en PR-bureaus, adverteerders die zelfverzorgend zijn, uitgeverijen, grafische productiebedrijven, multimedia- en AV-bedrijven, telecomaanbieders, etc.
.

De organisatie is in handen van Adformatie Groep, BrandFuel, Energizing Brands! en de Van Speijk Innovatie Prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in