(Campagne) Buzzcampagne Isostar


Isostar promoot zijn High Energy repen met behulp van een word of mouth-campagne.
Daarvoor riep het merk de hulp in van 2.500 buzzers (aangesloten bij WOM-bureau Buzzer) die minimaal 1 keer per week aan duursport doen en sporten in groepsverband.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe buzzers moesten het product uitproberen en uitdelen aan anderen. Iedere buzzer kreeg een BuzzKit met daarin 10 High Energy repen en 10 kortingskaarten.
De kortingskaart is tevens een stimulans om mee te doen aan Kilometervreters: dat is een applicatie op de Facebookpagina van Isostar. Deelnemers dienen hier hun Runkeeper-account aan te koppelen. Na het koppelen kun je een gratis High Energy reep aanvragen, waarna de competitie kan beginnen: Wanneer je hardloopt of fietst, worden de kilometers opgeteld op de pagina. De persoon die de grootste bijdrage levert, krijgt een prijs van Isostar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid