Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Buzzcampagne Isostar

Isostar promoot zijn High Energy repen met behulp van een word of mouth-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

promoot zijn High Energy repen met behulp van een word of mouth-campagne.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor riep het merk de hulp in van 2.500 buzzers (aangesloten bij WOM-bureau ) die minimaal 1 keer per week aan duursport doen en sporten in groepsverband.

De buzzers moesten het product uitproberen en uitdelen aan anderen. Iedere buzzer kreeg een BuzzKit met daarin 10 High Energy repen en 10 kortingskaarten.

De kortingskaart is tevens een stimulans om mee te doen aan Kilometervreters: dat is een applicatie op de Facebookpagina van Isostar. Deelnemers dienen hier hun -account aan te koppelen. Na het koppelen kun je een gratis High Energy reep aanvragen, waarna de competitie kan beginnen: Wanneer je hardloopt of fietst, worden de kilometers opgeteld op de pagina. De persoon die de grootste bijdrage levert, krijgt een prijs van Isostar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in