Piece of Work: Pieter van der Krol
In deze aflevering van Piece of Work vertelt Pieter van der Krol hoe Gazelle achterop bij Gers Pardoel sprong en van omamerk de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In deze aflevering van Piece of Work vertelt Pieter van der Krol hoe Gazelle achterop bij Gers Pardoel sprong en van omamerk de stap naar jongeren kon maken. Door ‘Spring maar achterop bij mij’ kreeg Gazelle een social mediacampagne in de schoot geworpen. Het heeft het merk geen windeieren gelegd: ruim 7000 likes en tot nu toe bijna 15% meer sales tijdens de campagneperiode. Van der Krol vertelt verder hoe Banksy hem pakt met 1 beeld ‘Zo zou reclame ook moeten zijn’ en hij onthult zijn All time favorite. Piece of Work is een programma van Adformatie in samenwerking met Big Shots. De presentatie is dit keer in handen van Elian Wils van Big Shots.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid