Seat kiest Energize als nieuwe bureau


In de branche zong het al een tijdje rond, maar nu is het nieuws vanuit Seat importeur Pon officieel bevestigd. Het account dat hiervoor zat bij XXS, is over naar Energize. Het internetbureau wordt verantwoordelijk voor zowel de ATL- als de interactieve communicatie van Seat. De introductiecampagnes voor de Mii en de nieuwe Ibiza vormen de aftrap van de samenwerking tussen het automerk en het bureau.
Als onderdeel van de introductiecampagne voor de stadsauto Mii deden Seat en Energize onderzoek naar vrouwen en hun vrijetijdsbesteding. Daaruit bleek dat bijna de helft van de Nederlandse vrouwen jonger dan 39 jaar het gevoel heeft dagelijks te weinig tijd voor zichzelf te hebben. Terwijl uit datzelfde onderzoek bleekt dat ook de vele uren die vrouwen in de auto doorbrengen als echte me-time benut kunnen worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTegelijkertijd gaat deze week de introductiecampagne voor de nieuwe Seat Ibiza van start. Een belangrijk onderdeel in die campagne is het ‘wegenbelastingvrij’ introductieaanbod, waarbij Seat voor alle kopers van een benzine-uitvoering van de nieuwe Ibiza tot 1 juni 2014 de wegenbelasting compenseert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid