Overslaan en naar de inhoud gaan

Seat kiest Energize als nieuwe bureau

Seat heeft Energize gekozen als nieuw bureau voor álle merkcommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de branche zong het al een tijdje rond, maar nu is het nieuws vanuit Seat importeur Pon officieel bevestigd. Het account dat hiervoor zat bij XXS, is over naar Energize. Het internetbureau wordt verantwoordelijk voor zowel de ATL- als de interactieve communicatie van Seat. De introductiecampagnes voor de Mii en de nieuwe Ibiza vormen de aftrap van de samenwerking tussen het automerk en het bureau.

related partner content for mobile comes here

Als onderdeel van de introductiecampagne voor de stadsauto Mii deden Seat en Energize onderzoek naar vrouwen en hun vrijetijdsbesteding. Daaruit bleek dat bijna de helft van de Nederlandse vrouwen jonger dan 39 jaar het gevoel heeft dagelijks te weinig tijd voor zichzelf te hebben. Terwijl uit datzelfde onderzoek bleekt dat ook de vele uren die vrouwen in de auto doorbrengen als echte me-time benut kunnen worden.

Tegelijkertijd gaat deze week de introductiecampagne voor de nieuwe Seat Ibiza van start. Een belangrijk onderdeel in die campagne is het ‘wegenbelastingvrij’ introductieaanbod, waarbij Seat voor alle kopers van een benzine-uitvoering van de nieuwe Ibiza tot 1 juni 2014 de wegenbelasting compenseert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in