Overslaan en naar de inhoud gaan

Paasspel moet La Place fans werven

Ter promotie van het online Paasassortiment van V&D restaurantketen La Place en om meer Facebookfans te genereren, heeft online bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij het online spel ‘Tik Een Eitje!’ moet de bezoeker met een virtuele lepel een virtueel ei precies op het juiste moment open tikken. Er zijn prijzen te winnen zoals kortingsbonnen, een paastaart en een paasontbijt. Het spel is gemaakt voor de Facebookpagina van La Place, maar is ook op de te spelen.

related partner content for mobile comes here

Ter promotie van de actie wordt ook gebruik gemaakt van een actiemailing die naar alle La Place nieuwsbriefabonnees is gestuurd, social advertising via Facebook en een bannercampagne op marktplaats.nl.

Kittyhawk meldt als resultaat dat afgelopen vrijdag, toen de actiesite 6 dagen in de lucht was, het spel meer dat 24.000 keer gespeeld is, waarvan 21.000 keer op Facebook. Het aantal Facebook fans zou met 17 procent gegroeid zijn (aantal fans bij aanvang 8.900).
Bron: persbericht Kittyhawk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in