Hallo Jumbo, nieuw magazine voor Jumbo
Het klantenmagazine van Jumbo Supermarkten is volledig vernieuwd.
Het blad heeft een nieuwe formule gekregen en een nieuwe naam: ‘Hallo Jumbo’. Het magazine ligt vanaf nu in de winkel. Label is verantwoordelijk voor het nieuwe magazineconcept.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Willem Vierdag, directeur Label: 'Hallo Jumbo is de logische opvolger van Jumbo Magazine. Het heeft aspiratie en diepgang, maar blijft vertrouwd en gezellig.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn elke editie van Hallo Jumbo staat een thema centraal en er is veel aandacht voor achtergrondinformatie en de producten van Jumbo. Ook is het aantal recepten uitgebreid en bevat het blad veel praktische informatie.
Hallo Jumbo wordt uitsluitend via de winkels verspreid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid