Rich Media award naar campagne Scheepvaartmuseum
De award werd vorige week uitgereikt uit handen van Adrime. De uitreiking was op het Digital Marketing Live Event van Emerce. De campagne had een wildcard gekregen van de jury en wist uiteindelijk de meeste stemmen van het publiek te trekken. Naast de award winnen de bureaus gezamenlijk een 24 uurs homepage takeover op Emerce.nl.
Het was de eerste keer dat Adrime de Rich Media Award van het jaar uitreikte. David de Jong, ceo van Adrime: 'Er is vanuit de branche heel positief gereageerd op de award. Er is veel gestemd en we zijn zelf ook erg enthousiast over de winnende campagne.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu'We zijn zeer verrast dat we samen met de andere drie bureaus de eerste Rich Media Award hebben gewonnen. Helemaal omdat de online campagne voor het Scheepvaartmuseum een wild card had gekregen. Het is leuk om te zien dat Rich Media op deze manier weer meer in de schijnwerpers komt te staan', aldus Django Weisz Blachetta, medeoprichter van Superheroes.
De winnende campagne is hier nog een keer te bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid