Overslaan en naar de inhoud gaan

Rich Media award naar campagne Scheepvaartmuseum

De Rich Media Award 2011 is gewonnen door OneBigAgency, CCCP, SuperHeroes en Magic Bullet voor hun online campagne voor de opening van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De werd vorige week uitgereikt uit handen van Adrime. De uitreiking was op het Digital Marketing Live Event van Emerce. De campagne had een wildcard gekregen van de jury en wist uiteindelijk de meeste stemmen van het publiek te trekken. Naast de award winnen de bureaus gezamenlijk een 24 uurs homepage takeover op .

related partner content for mobile comes here

Het was de eerste keer dat Adrime de Rich Media Award van het jaar uitreikte. David de Jong, ceo van : 'Er is vanuit de branche heel positief gereageerd op de award. Er is veel gestemd en we zijn zelf ook erg enthousiast over de winnende campagne.'

'We zijn zeer verrast dat we samen met de andere drie bureaus de eerste Rich Media Award hebben gewonnen. Helemaal omdat de online campagne voor het Scheepvaartmuseum een wild card had gekregen. Het is leuk om te zien dat Rich Media op deze manier weer meer in de schijnwerpers komt te staan', aldus Django Weisz Blachetta, medeoprichter van .

De winnende campagne is nog een keer te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in