Overslaan en naar de inhoud gaan

Stivoro toont in campagne wat je ook kunt doen met je sigarettengeld

Stivoro heeft een campagne gelanceerd waarin rokers op een nieuwe manier worden aangesproken. Elk campagnebeeld laat zien wat rokers kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne, die deze week is gelanceerd is in outdoor en print, bevat drie beelden gemaakt van ieder meer dan 7.000 sigaretten. Deze sigaretten representeren een jaarvoorraad, gebaseerd op een gemiddelde van 20 sigaretten per dag. De drie beelden laten de piramides van Gizeh in Egypte, een landschap met twee motors en een plank met designertassen en -schoenen zien. De boodschap is voor alle beelden gelijk: als je stopt met roken kan je je een wereldreis, je eerste motor of een kast vol Mr Choo veroorloven.

related partner content for mobile comes here

Terwijl bij de traditionele antirook-campagnes de focus op gezondheid ligt, wil met deze bewustwordingscampagne de andere voordelen van stoppen met roken onder de aandacht brengen. Die benefits zijn de financiële voordelen en het plezier dat rokers kunnen hebben door het geld te sparen.

De campagne is ontwikkeld door iris Amsterdam. Moederbedrijf iris Worldwide heeft eerder verschillende antirook-campagnes gelanceerd, bijvoorbeeld de recente op jongeren gerichte ‘Age Yourself’ fotoapp voor antirook-organisatie QUIT in het Verenigd Koninkrijk.

Klik afbeelding voor een vergroting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in