Stivoro toont in campagne wat je ook kunt doen met je sigarettengeld
De campagne, die deze week is gelanceerd is in outdoor en print, bevat drie beelden gemaakt van ieder meer dan 7.000 sigaretten. Deze sigaretten representeren een jaarvoorraad, gebaseerd op een gemiddelde van 20 sigaretten per dag. De drie beelden laten de piramides van Gizeh in Egypte, een landschap met twee motors en een plank met designertassen en -schoenen zien. De boodschap is voor alle beelden gelijk: als je stopt met roken kan je je een wereldreis, je eerste motor of een kast vol Mr Choo veroorloven.
Terwijl bij de traditionele antirook-campagnes de focus op gezondheid ligt, wil Stivoro met deze bewustwordingscampagne de andere voordelen van stoppen met roken onder de aandacht brengen. Die benefits zijn de financiële voordelen en het plezier dat rokers kunnen hebben door het geld te sparen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe campagne is ontwikkeld door iris Amsterdam. Moederbedrijf iris Worldwide heeft eerder verschillende antirook-campagnes gelanceerd, bijvoorbeeld de recente op jongeren gerichte ‘Age Yourself’ fotoapp voor antirook-organisatie QUIT in het Verenigd Koninkrijk.
Klik afbeelding voor een vergroting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid