Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacco Bouw 'online mediaman van het jaar'

Jacco Bouw van online marketingbureau Web Power is vorige week verkozen tot online mediaman van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met zijn uitverkiezing is Bouw de winnaar van de Adwards 2011, een jaarlijkse erkenning voor de man en vrouw die een bovengemiddelde bijdrage hebben geleverd aan de professionalisering van de online branche. Sinds 2006 worden de Awards ieder jaar georganiseerd door Online Marketing Group en Emerce. Dit jaar vond de uitreiking plaats tijdens het Digital Marketing Live! event in de Westergasfabriek in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Naast Bouw waren Alex Stil (MindShare) en Roy Scheerder (KLM) genomineerd. Doorslaggevend waren zijn 'jarenlange en toonaangevende bijdrage aan online marketing en media in binnen- én buitenland'.

Web Power is de grootste internationale e-mailspecialist uit Nederland en is marktleider in China. In 2011 schreef Jacco het boek ‘Face I.T. - marketing to China’s netizens’, een gids voor bedrijven over de hele wereld om in China voet aan de grond te krijgen.

Hieronder de video van de uitreiking.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in