Overslaan en naar de inhoud gaan

STIVORO start campagne: 'Kinderen Kopiëren'

Volgens STIVORO zijn ouders onvoldoende bewust van hun invloed op het rookgedrag van hun kinderen. De stichting is daarom de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne richt zich op rokende en niet-rokende ouders en opvoeders van kinderen tussen 9 en 12 jaar. Het doel van de campagne is ouders bewust te maken van de invloed die zij kunnen uitoefenen op het eventuele rookgedrag van hun kinderen. Met behulp van diverse media wordt de boodschap van de campagne gecommuniceerd: 'Kinderen Kopiëren. De tips worden gegeven op de website en via telefonisch advies. Met abri's en advertenties in de weekbladen en regionale dagbladen worden ouders opgeroepen de website te bezoeken.

related partner content for mobile comes here

Vorige week maakte de stichting bekend ook met een andere campagne te beginnen. Deze campagne moet werkgevers en werknemers wijzen op het recht op rookvrij werken voor elke werknemer in Nederland. Door middel van eenbiedt STIVORO werkgevers hierbij ondersteuning.

STIVORO werd in 1974 opgericht door de Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin Wilhelmina Fonds (KWF), het Astma Fonds en de Nederlandse Hartstichting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in