STIVORO start campagne: 'Kinderen Kopiëren'


De campagne richt zich op rokende en niet-rokende ouders en opvoeders van kinderen tussen 9 en 12 jaar. Het doel van de campagne is ouders bewust te maken van de invloed die zij kunnen uitoefenen op het eventuele rookgedrag van hun kinderen. Met behulp van diverse media wordt de boodschap van de campagne gecommuniceerd: 'Kinderen Kopiëren. De tips worden gegeven op de website www.kinderenkopieren.nl en via telefonisch advies. Met abri's en advertenties in de weekbladen en regionale dagbladen worden ouders opgeroepen de website te bezoeken.
Vorige week maakte de stichting bekend ook met een andere campagne te beginnen. Deze campagne moet werkgevers en werknemers wijzen op het recht op rookvrij werken voor elke werknemer in Nederland. Door middel van een zevenstappenplan biedt STIVORO werkgevers hierbij ondersteuning.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSTIVORO werd in 1974 opgericht door de Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin Wilhelmina Fonds (KWF), het Astma Fonds en de Nederlandse Hartstichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid