
Hoofdredacteur Franska Stuy roept creatieven op een campagne te maken voor de speciale Gouden Libelle in week 48. Ze moeten zich richten op het thema goud en de doelgroep, maar ‘voor de rest kan alles’. Het winnende creatieve team krijgt een reis voor twee personen, plus een gratis spread voor de adverteerder in de bewuste Gouden Libelle.
In de jury zitten Sanoma-directeur Helga Bouwman, hoofdredacteur Stuy, artdirector Veronique Werz, Monique Hus, sales manager vrouwencluster en Hans Wolf, artdirector van het jaar.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDe uitslag wordt op donderdag 9 oktober (en niet zoals eerder vermeld de 13e) bekendgemaakt vanaf 16.00 uur in Lute, Oudekerk aan de Amstel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid