Overslaan en naar de inhoud gaan

Spaarprogramma voor bierminnende mannen

Amstel komt met een spel- en spaarprogramma gericht op de Nederlandse man: SuperPingels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de SuperPingels kunnen Amsteldrinkende mannen de komende jaren sparen en spelen voor voetbalcadeaus. Want er was volgens het biermerk nog geen typisch mannenspaarprogramma; andere spaaracties richtten zich toch met name op de wensen van vrouwen.

related partner content for mobile comes here

De tijd van huishoudelijke apparaten of badhanddoeken is volgens Amstel dan ook ‘definitief voorbij’. Zo kunnen de mannen sparen voor een uitgebreide voetbal-DVD-collectie, kaartjes voor wedstrijden uit de Eredivisie, voetbaltrips naar Engeland, Spanje en Italië, BeerTenders en tafelvoetbalspellen. Individueel sparen mag, maar groepsgewijs kan ook.

De spaarpunten, in de vorm van codes, zijn terug te vinden op alle Amstel-verpakkingen. Spaarders kunnen de code invoeren op , om zo het persoonlijke Pingelsaldo te verhogen. Op de website kunnen spaarders hun saldo nog extra verhogen door mee te doen aan games en kwisjes.

Naast de vaste cadeaucollectie heeft Amstel ook maandelijkse SuperSpaarDoelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een VIP-behandeling met oud Barcelona-vedetten bij een Champions League-wedstrijd. Ook kunnen er suggesties gedaan worden voor eigen SpaarDoelen, bijvoorbeeld nieuwe shirts voor het hele team, of een spelersbus voor je elftal.

De looptijd van het programma is volgens Amstel minstens drie jaar. De actie wordt op dit moment onder andere ondersteund door een televisiecommercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in