Overslaan en naar de inhoud gaan

De pret begint nu pas echt

Wat gaat Google doen met al die miljarden waar ze bovenop zitten? Zojuist werd een tipje van de sluier opgelicht: hun dominante positie in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat gaat Google doen met al die miljarden waar ze bovenop zitten? Zojuist werd een tipje van de sluier opgelicht:

related partner content for mobile comes here

Google koopt dMarc Broadcasting voor ergens tussen $102 miljoen en $1.14 miljard, niet gek voor een bedrijf dat nog geen twee jaar geleden werd opgericht voor $29 miljoen. dMarc heeft een platform dat adverteerders automatisch koppelt aan radiostations, en Google wil die service integreren in hun AdWords-programma, dat in principe hetzelfde doet voor websites.

Zaterdag berichtte dit blog al over . Wie zei dat massamedia dood waren? Ze zijn springlevend, en het lijkt erop dat .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in