Overslaan en naar de inhoud gaan

Smartclip lanceert eigen real-time 'adressable' TV platform

Adverteerders en mediabureaus kunnen via het SmartXPlatform realtime aangeboden lineaire tv reclame kopen en distribueren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smartclip, specialist in addressable TV, heeft al zes jaar ervaring in het distribueren en vertonen van advertising op tv-schermen. Tot nu toe betrof dit de distributie voor grote OEM&;s en Smart TV portals, apps voor lineaire tv, OTT en Catchup services. Als video technologie expert, kan Smartclip met deze vierde productdivisie de volledige digitale customer journey op tv aanbieden.

related partner content for mobile comes here

Het aantal tv zenders dat in het eerste stadium is aangesloten, loopt volgens Smartclip in de dubbele cijfers. Daarnaast zou een groot aantal zenders op dit moment worden geïntegreerd. Enkele van de grootste tv adverteerders zouden het platform als gebruiken om addressable tv campagnes in Europa te vertonen. 

De technologie, die deels is gebaseerd op de HbbTV standaard, werkt in combinatie met connected tv’s. Op dit moment zijn die aanwezig in een op de vier huishoudens in Europa. Uit blijkt dat het aantal huishoudens met HbbTV standaard tv’s zal toenemen naar 70% in 2017. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in