Overslaan en naar de inhoud gaan

72andSunny Amsterdam versterkt zich met Stuart Harkness

De Brit gaat naast Carlo Cavallone aan de slag als executive creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Harkness komt over van Wieden+Kennedy Portland, waar de Brit ruim twee jaar werkte als creative director.

related partner content for mobile comes here

Met 17 jaar ervaring in de branche en werk voor merken als Nike, Honda, Powerade en Facebook, is Harkness de gewenste ‘ervaren’ versterking van het managementteam bestaande uit Nic Owen, Stephanie Feeney en Carlo Cavallone.

Harkness zal - met zijn drive om merken te helpen een positieve impact te hebben op de maatschappij - een frisse impuls geven aan de toekomstvisie van . Harkness zal meerdere accounts onder zijn hoede krijgen als, Adidas, Axe, Carlsberg, Google, Samsung en Smirnoff.

Carlo Cavallone, executive creative director van 72andSunny Amsterdam: ‘Door zijn trackrecord van kwalitatief hoogstaand werk te combineren met zijn lange lijf, ben ik er zeker van dat hij zichzelf en 72andSunny Amsterdam naar een hoger niveau gaat bengen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in