Overslaan en naar de inhoud gaan

HotelSpecials winnaar beste e-mail campagne

Albert Vogelaar (BSH Huishoudapparaten) uitgeroepen tot e-mailmarketeer van 2015.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen zijn gisteren uitgereikt tijdens de Night in Pakhuis de Zwijger, voorafgaand aan de DDMA Email Summit. 

related partner content for mobile comes here

E-mail Man 2015
Albert Vogelaar wordt geprezen om zijn vermogen om in een grote organisatie zaken voor elkaar te krijgen en daarmee resultaten te boeken. &;In een sector die klantcontact niet altijd omarmt, laat hij zien dat e-mail een belangrijke rol kan spelen in het conversieproces en daarmee een aanjager kan zijn voor verkopen.&;

De andere genomineerden waren Caroline Vogelaar (SeniorWeb) en Ingrid Terpstra (Robeco). 

E-mail Campagne 2015
HotelSpecials onderscheidt zich met een aanpak die is gebaseerd op het gebruik van dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag: &;Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant.&

Andere campagnes die meedingden naar de titel, waren van Opel, Thermen Bussloo en V&D. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in