Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Wichers commercieel directeur Totta Research

Hij moet Totta een impuls geven om verder door te groeien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wichers begint per 1 augustus. Hij was voorheen werkzaam voor TNS Nipo, waar hij ruim 13 jaar diverse functies had. Zo had hij onder meer de FMCG afdeling onder zijn hoede. De laatste drie jaar was Wichers commercieel verantwoordelijk voor de sector Overheid en Zorg en heeft hij in deze rol veel gewerkt voor onder meer gemeenten, ministeries, waterbedrijven, goede doelen, zorginstellingen en farmaceuten. 

related partner content for mobile comes here

Wichers: &;Totta beschikt, naast uitstekende medewerkers, over een interessant netwerk van business partners. Hierdoor ontstaan vaak verrassende en creatieve oplossingen voor klanten die het vakgebied van marktonderzoek oprekken en ook overstijgen. Het praktisch toepassen van nieuwe technieken is daarbij een belangrijk element.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in