Overslaan en naar de inhoud gaan

GroupM neemt Eindhovense Greenhouse Group over

Moederbedrijf van Blue Mango, Fresh Fruit, SourceRepublic en We Are Blossom, wordt onderdeel van wereldwijde WPP netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

GroupM zegt de bedrijven over te nemen voor hun expertise op het gebied van performance gedreven online marketing. De verwachting is dat klanten van beide bedrijven profiteren van de ambitieuze plannen op het gebied van digital, data, technologie en innovatie.

Greenhouse Group blijft blijft vanuit het huidige kantoor de  bestaande klanten  bedienen. Daarnaast komt de expertise  beschikbaar voor de klanten van de bureaus van GroupM, te weten Mindshare, MEC, MediaCom en Maxus). De samenwerking tussen beide bedrijven gaat vallen onder GroupM Connect.

related partner content for mobile comes here

Greenhouse Group, het moederbedrijf van Blue Mango, Fresh Fruit, SourceRepublic en We Are Blossom, draait een omzet van 10,1 miljoen euro en telt ruim 150 fte&;s . 

Eric Kramer, chairman van GroupM, toont zich verheugd de marktleider in dit segment te kunnen toevoegen aan GroupM. &;Dat is fantastisch nieuws voor onze klanten, omdat zij gaan profiteren van de expertise van Greenhouse Group met betrekking tot performance gedreven online marketing. We zien dat dit steeds belangrijker wordt voor onze klanten en daarmee is het een belangrijk groeisegment.&;

Marion Koopman, ceo van Greenhouse Group: &;De toekomstige klantbehoefte bestaat uit een volledige data gedreven on- en offline marketing integratie. Daarom hebben we besloten samen te gaan met het beste communicatienetwerk in de markt. In de gesprekken met GroupM werd al snel duidelijk dat onze ambities naadloos op elkaar aansluiten als het aankomt op het beste bieden voor onze klanten. Deze stap zorgt er voor dat we onze visie en ambitie kunnen blijven versterken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in