VPRO kiest voor Belgisch reclamebureau
Mortierbrigade gaat voor de omroep de volledige communicatiestrategie bedenken en uitvoeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Belgen kregen na een pitch de voorkeur boven twee Nederlandse bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Silvia van der Heiden, afdelingshoofd marketing & communicatie Vpro: 'Met campagnes voor mediamerken als Humo en Radio 1 is het werk van Mortierbrigade ook aan de Vpro niet onopgemerkt voorbijgegaan. Wij kiezen voor hen vanwege hun unieke stijl en ook omdat zij als zuiderburen het voordeel hebben van de frisse, onbevangen blik waarmee ze naar VPRO kijken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe samenwerking zal dit najaar zijn eerste creatieve vruchten afwerpen.
Bron: mm.be
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid