Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 6x op shortlist Media, 2x PR en 1x Outdoor en Creative Effectiveness

Bij Creative Effectiveness is Ogilvy & Mather Amsterdam genomineerd voor de Dela-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Media
Bij de zes nominaties voor media zijn er ieder twee voor DDB & Tribal Worldwide Amsterdam en Starcom.

related partner content for mobile comes here





DDB & Tribal Worldwide Amsterdam - – KLM 2x
Starcom - – Heineken
Starcom - – Heineken
Roorda Reclamebureau – Donorcampagne – Ministerie van Volksgezondheid
Wieden+Kennedy Amsterdam – S7 Airlines - S7 Airlines

PR
Joe Public is net als bij de ook bij PR genomineerd voor zijn PostNL-campagne.


Joe Public – A kiss is a stamp - PostNL
DDB & Tribal Worldwide Amsterdam - - KLM

Outdoor
Wieden+Kennedy Amsterdam – S7 Airlines - S7 Airlines

Creative Effectiveness
De campagne van Ogilvy & Mather Amsterdam voor Dela werd al eerder - in 2013 - bekroond met een Grand Prix Media, Zilver Media en Zilver Promo & Activation. Dit jaar is er een nominatie bij Creative Effectiveness.


Ogilvy & Mather Amsterdam – Why wait until it’s too late – Dela

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in