Overslaan en naar de inhoud gaan

'Waarom wachten' van Dela wordt televisieprogramma bij SBS 6

Talpa gaat het programma produceren, de presentatie is in handen van Jochem van Gelder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

September aanstaande lanceren SBS 6, Talpa en Dela een nieuw televisieprogramma: Waarom wachten. Het programma is gebaseerd op de prijswinnende reclamecampagne van Dela (Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam).

related partner content for mobile comes here

SBS doet op ;Waarom wachten&; de volgende oproep: &;Voor het nieuwe SBS6-programma &;Waarom Wachten&; zijn we op zoek naar mensen die hun waardering naar een speciaal persoon willen uitspreken. Wie heeft HET verschil gemaakt in jouw leven en wil je daarvoor bedanken? Wij gaan je helpen om dat op een unieke manier aan te pakken. Waarom wachten? NU is het moment! Dus geef je op!&;

In het komende nummer van Tijdschrift voor Marketing verschijnt een interview met Martin Kersbergen van Dela en Winston Gerschtanowitz van Talpa over de totstandkoming van het programma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in