Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk beste, Hoogvliet slechtste folders van de week

De h-a-h folder van Dirk is deze week krachtig, die van Hoogvliet onverzorgd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wekelijks vallen er gemiddeld 40 folders op de mat. Naast hele goede en hele slechte is er een grote kleurloze middenmoot van op de automatische piloot gemaakte folders. 

related partner content for mobile comes here

Daarom nemen we vanuit Jump! het  om niet eenmaal per jaar, maar elke week stil te staan bij de kwaliteit van de verspreide huis-aan-huis folders aan de hand van de criteria die ook bij de jaarlijkse  worden gehanteerd.

Deze week, week 24, doen we dit voor het eerst.

De h-a-h folder van Dirk vinden we deze week het best, die van Hoogvliet het minst goed.

De folder van Dirk is krachtig, met een goede hiërarchie en focus op het Eurofestival, en trots nog even voortbordurend op het recent winnen van de Beste Folder Award 2015 in de categorie Nationaal Food.

Hoogvliet heeft deze week een volgepropte, onsamenhangende en onverzorgde folder met als enige &;rustpunt&; de gratis(?) Beautyspecial in het hart van de folder. Maar waarschijnlijk wordt het hart niet gehaald omdat de folder met weinig hart is gemaakt.

Opvallend deze week is verder nog de volledig onverklaarde en onverklaarbare Kikkergekte bij Ranzijn. Na wat googlen bleek dat een actie van vorig jaar die nu zonder enige toelichting en invulling wordt herhaald, waarschijnlijk onder het mom van &;laten we die kikkers weer doen, dat zag er leuk uit&;.

Goed was wel het A3 Sales Leaflet van Bristol. Eenvoudig maar heel duidelijk en met een sterke Birkenstock Sale-aanbieding om de toon te zetten en trekkracht te forceren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in