BSUR introduceert Peperami-icoon 'the Animal' in Duitsland en de Benelux
Het Nederlandse bureau dat de ex-Unilever merken BiFi en Peperami toevertrouwd kreeg voor Europa en het Midden Oosten, wist wel raad met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jack Link’s International nam BiFi en Peperami begin 2014 over en wees BSUR Amsterdam aan als lead strategic and creative agency voor Europa en het Midden Oosten, met de opdracht de merken te 'harmoniseren'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sommige mensen vreesden dat dit harmoniseren het einde zou betekenen van 'the Animal', die de Engelse langlopende en veelbekroonde Peperami-campagnes iconisch had gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar hij is helemaal terug en wordt nu ook geïntroduceerd in Duitsland en de Benelux:
Brand new Peperami TV ad (2015)
Vorige maand werd the Animal 'geherintroduceerd' in Londen.
De promo:
Pork Juice from Peperami
pork_juice.png
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid