Het Wereld Natuur Fonds komt met opvallend rockende commercial


'Wear It Wild Day' moet het fondsenwerven nieuw leven in blazen. Het is de bedoeling dat de Britten op 5 juni zo 'wild' mogelijk verkleed de straat op gaan.
In aansluiting op de campagne ontwikkelde Naked Communication - in samenwerking met Pulse Films - een opvallend speelse video. Wat direct aan de commercial opvalt, is de ondersteunende punkrock-muziek van The Slaves.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Op papier klinkt een thematisch familiefeestje ontzettend voorspelbaar en door een beetje van die verwachting af te stappen, geven we de commercial de gewenste extra laag', aldus Alex Haines, regisseur van Pulse Films. 'Natuurlijk speelt muziek daarbij een grote rol, omdat dit de video de juiste uitstraling geeft.'
Het is de ambitie van het WWF om van 'Wear It Wild' een internationale dag te maken. Op 5 juni gaan leden langs honderden Britse scholen, bedrijven en organisaties om de dag te promoten.
The A-Z of Wear It Wild - Friday 5 June
Credits
Agency: Naked Communications
Agency Producer: Lee Charlton
Executive / Creative Director: Cyrus Vantoch-Wood
Creative Team: Catherine Hope, Jonny Palmer and Andy Russel
Production Company: Pulse Films
Director: Alex Haines
Producer: John Bannister
Grade: Ben Rogers @ Gramercy Park Studios
Sound Mix: Michael Powell @ Prodigious
Music Supervision: Pitch and Sync
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid