Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Wereld Natuur Fonds komt met opvallend rockende commercial

De Britse tak van het WWF roept mensen op, om op 'Wear It Wild Day' verkleed fondsen te werven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Wear It Wild Day&; moet het fondsenwerven nieuw leven in blazen. Het is de bedoeling dat de Britten op 5 juni zo &;wild&; mogelijk verkleed de straat op gaan.

related partner content for mobile comes here

In aansluiting op de campagne ontwikkelde - in samenwerking met - een opvallend speelse video. Wat direct aan de commercial opvalt, is de ondersteunende punkrock-muziek van The Slaves.

‘Op papier klinkt een thematisch familiefeestje ontzettend voorspelbaar en door een beetje van die verwachting af te stappen, geven we de commercial de gewenste extra laag&;, aldus Alex Haines, regisseur van Pulse Films. &;Natuurlijk speelt muziek daarbij een grote rol, omdat dit de video de juiste uitstraling geeft.&;

Het is de ambitie van het WWF om van &;Wear It Wild&; een internationale dag te maken. Op 5 juni gaan leden langs honderden Britse scholen, bedrijven en organisaties om de dag te promoten.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Naked Communications
Agency Producer: Lee Charlton
Executive / Creative Director: Cyrus Vantoch-Wood
Creative Team: Catherine Hope, Jonny Palmer and Andy Russel
Production Company: Pulse Films
Director: Alex Haines
Producer: John Bannister
Grade: Ben Rogers @ Gramercy Park Studios
Sound Mix: Michael Powell @ Prodigious
Music Supervision: Pitch and Sync

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in