
De merkvoorkeur van Gazelle is onder jongvolwassenen en teeners een stuk minder dan bij volwassen boven 35 jaar. Het fietsenmerk wil via haar social kanalen deze sterke merkbeleving ook voor haar jongere doelgroepen creëren en uitbouwen. TamTam gaat hierbij helpen door dagelijks rijke content te creëren en campagnes te vertalen naar deze kanalen.
'We zijn enthousiast om met TamTam aan de slag te gaan,' zegt Rosa Dieker van Gazelle. Ze snappen ons merk en de manier waarop we de verbinding met onze doelgroepen via social kanalen het beste kunnen maken.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFDimi Albers, TamTam: 'Gazelle is een ontzettend mooi, écht Hollands merk met een rijke historie. We zijn erg trots dat we hiervoor mogen werken en kijken er naar uit om de verbinding met de genoemde doelgroepen te gaan maken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee