Overslaan en naar de inhoud gaan

TamTam aan de slag voor Gazelle

Koninklijke Gazelle heeft TamTam gekozen als contentpartner voor haar social kanalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De merkvoorkeur van Gazelle is onder jongvolwassenen en teeners een stuk minder dan bij volwassen boven 35 jaar. Het fietsenmerk wil via haar social kanalen deze sterke merkbeleving ook voor haar jongere doelgroepen creëren en uitbouwen. TamTam gaat hierbij helpen door dagelijks rijke content te creëren en campagnes te vertalen naar deze kanalen.

related partner content for mobile comes here

&;We zijn enthousiast om met TamTam aan de slag te gaan,&; zegt Rosa Dieker van Gazelle. Ze snappen ons merk en de manier waarop we de verbinding met onze doelgroepen via social kanalen het beste kunnen maken. 

Dimi Albers, TamTam: &;Gazelle is een ontzettend mooi, écht Hollands merk met een rijke historie. We zijn erg trots dat we hiervoor mogen werken en kijken er naar uit om de verbinding met de genoemde doelgroepen te gaan maken.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in