Overslaan en naar de inhoud gaan

LG noemt campagne voor nieuwe draadloze stofzuiger 'The Best Gift Ever'

Kinderen krijgen op een feestelijk partijtje een stofzuiger cadeau. LG: 'De feestjes monden uit in vrolijke chaos.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LG en SuperHeroes lanceren de campagne &;The Best Gift Ever&;. De commercial die bedoeld is als aftrap van de campagne is opgezet als &;prank&;. Op een kinderpartijtje wordt een heel groot cadeau neergezet. Na uitpakken blijkt dat de nieuwe stofzuiger LG CordZero te zijn, een draadloze stofzuiger die ook nog een volgt terwijl je door het huis gaat. LG: &;De verrassing is groot en de feestjes monden uit in vrolijke chaos.&;

related partner content for mobile comes here

Het verantwoordelijke reclamebureau, SuperHeroes, en LG hebben zichzelf met het nieuwe campagnethema ‘Let’s Make Cleaning Fun Again’ een nieuwe &;missie&; gesteld: &;Schoonmaken? De meeste mensen beleven er weinig plezier aan. Maar het kan ook anders.&;

Happy birthday
Voor de kick-off zijn opnamen gemaakt tijdens zes verschillende kinderfeestjes. ‘The Best Gift Ever’ is geregisseerd door Rick Lenzing van In Case of Fire. In de afgelopen jaren heeft SuperHeroes een aantal campagnes voor LG ontwikkeld, waaronder de ‘’ serie.

Bekijk hieronder ‘The Best Gift Ever’:

Credits
Agency: SuperHeroes Amsterdam
Creative Director: Rogier Vijverberg
Copywriter: Elliot Stewart-Franzen, Dimitri Hekimian
Art Director: Ola Syse
Creative strategist: Felipe Camara, Marieke Dekker
Agency producer: Severien Jansen
Production company: In Case of Fire
Director: Rick Lenzing
DOP: Steve Walker
Producer: Arjan Oosterveer
Design: Krister Lima, Quentin Deronzier
Post-production: Kim Hinrichs, Scott McPherson
Music production: Studio De Keuken
Client: LG Electronics Inc
Responsible at LG: Emily Lee

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in