Overslaan en naar de inhoud gaan

Hornbach, Lidl en Zeeman genomineerd voor Folder Vakprijs

De bezoekers aan het Brievenbusreclame (BBR) congres kiezen de uiteindelijke winnaars.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een voorselectie heeft een vakjury een keuze gemaakt uit het totale aanbod van folders in Nederland. Hierbij zijn de folders beoordeeld op innovatie, creativiteit, opvallendheid en de mate waarin de folder oproept tot actie. Ook is ergekeken in hoeverre de folders een integraal onderdeel uitmaken van de communicatiemix

related partner content for mobile comes here

Hieruit zijn drie nominaties voortgekomen, te weten: Hornbach, Lidl en Zeeman.

Tijdens het op 21 mei wordt de winnaar bekend gemaakt van de Folder Vakprijs. Dagvoorzitter Sofie van den Enk interviewt de vertegenwoordigers van de genomineerden: Michel van Slingerland (Hornbach), Erik Hogenboom ( Lidl) en Caroline van Turennout (Zeeman).

Daarna krijgen de 250 deelnemers aan het congres de kans om hun stem uit te brengen. De winnaar ontvangt de prijs uit handen van de voorzitter van de vakjury, Charles Borremans.

Tijdens het congres worden ook de winnaars van de consumentenprijs &;De Beste Folder Awards&; bekend gemaakt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in