Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacqueline Koopman wordt PR-manager Mitsubishi Motor Sales Nederland

Brengt veel ervaring uit concumentenelektronica met zich mee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jacqueline Koopman (35) wordt PR-manager bij Mitsubishi Motor Sales Nederland. Ze was zij hiervoor onder andere werkzaam als pr-manager van Samsung Electronics Benelux en voor Van Domburg Partners, de strategisch distributeur van Samsung Electronics.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe branche

Koopman vindt juist de overstap naar een nieuwe branche interessant: &;De autobranche, en Mitsubishi Motors in het bijzonder, is sterk aan het veranderen met het toepassen van hightech-oplossingen. Auto’s vond ik altijd al interessant maar het is juist ook het innovatieve karakter van Mitsubishi Motors dat mij zo aanspreekt in het merk.&

Veranderingen media

Bij MMSN gaat Jacqueline Koopman rapporteren aan marketing- en pr-baas Willem Jan Oosterveld. Hij is blij dat Koopm,an kennis vanuit een andere branche meebrengt. &;Binnen MMSN is er immers veel automotive ervaring dus als je nieuwe kennis kunt toevoegen, is dat bijzonder welkom. Juist ook in een tijd waar we zien dat de ontwikkelingen qua product maar ook qua medialandschap sterk aan veranderingen onderhevig zijn.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in