Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau van 'True Storytellers'

Met geloofwaardige merkverhalen wil het pas opgerichte Truman merken laten groeien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Paus belt reclamebureau’, staat boven het persbericht van Amber Franssen, Steven Lips en Paul Hillesum, de oprichters van Truman. Ze noemen zich True Storytellers en hun missie luidt: ‘Binnen vijf jaar belt de paus Truman op met de vraag de Katholieke Kerk te herpositioneren.’

related partner content for mobile comes here

De drie richtten het bureau op vanuit de overtuiging &;dat als je trouw bent aan jezelf, je dan op je best bent. Als mens, als merk en zelfs als kerk.’

Hun uitgangspunt: merken zoeken naar manieren om hun reclameboodschap geloofwaardiger te verpakken omdat steeds meer consumenten reclame wantrouwen. ‘Daarom zien we steeds meer interesse bij merken voor native advertising, storytelling en branded content. Maar het is ook belangrijk om de geloofwaardigheid van de inhoud onder de loep te nemen.’

Met een tool, genaamd True Story Canvas, helpt Truman zijn klanten ‘de oorspronkelijke kracht en boodschap’ van hun merk samen te vatten op één A4. In een workshop vult het bureau samen met de klant de 13 belangrijkste merkbouwstenen in als strategisch vertrekpunt voor ‘true storytelling-campagnes’. Het canvas kan worden &;tegen betaling van een tweet&;.

Amber Franssen en Paul Hillesum deden ervaring op in de film- en tv-wereld en bij onder meer KesselsKramer, Koen, Famous, Fitzroy, N=5 en Publicis. Steven Lips komt uit de online wereld en was betrokken bij de oprichting van startups als Skoeps, PastBook en Plesents.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in