Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau De Wolven gaat op jacht naar free publicity voor Mood Media

En neemt daarnaast de rol van ‘connector’ op zich.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pr- en communicatiebureau De Wolven gaat op jacht naar zoveel mogelijk media-aandacht voor Mood Media. Naast het genereren van free publicity, neemt De Wolven de rol van ‘connector’ op zich. Dit houdt in dat Mood Media wordt geïntroduceerd bij relevante bedrijven en organisaties.

related partner content for mobile comes here

In de zoektocht naar een nieuw bureau heeft Mood Media een aantal bureaus uitgenodigd voor een pitch, zo vertelt Claudine Pickard, marketingmanager Benelux. ‘Tijdens de pitch ontdekten wij dat de houding en mentaliteit van De Wolven zijn afgestemd op wat Mood is en wil zijn. De ervaring met soortgelijke klanten en de innovatieve ideeën overtuigden ons. Daarnaast heeft dit bureau de juiste connecties bij mogelijke samenwerkingspartners en bij de relevante media.’

Mood Media Corporation is ‘de grootste leverancier van instore klantbelevingen ter wereld’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in