'Friend for Warchild' koploper in Twitter bereik
Friends for Warchild was deze week het meest populair in termen van bereik. Bijna 100 duidend mensen werden via Twitter op het programma geattendeerd. In verhouding tot dit hoge bereik valt het aantal impressies iets tegen, zeker in vergelijking met 'Ik vertrek' dat met eenderde van het bereik dik 150 duizend meer impressies genereert (600 duizend).
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDe interactieve tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal unieke personen dat tijdens het programma bereikt is via Twitter. Impressies staat voor het totale aantal tweets dat gelezen is over het programma. Twitteraars betreft het aantal personen dat een tweet over het programma heeft verstuurd en Tweets staat voor het totale aantal tweets over het programma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid