Overslaan en naar de inhoud gaan

Roland Teerenstra leidt Isobar

Hij volgt bij Isobar Sven Huberts op die sinds begin dit jaar voor het bureau verantwoordelijk is in 'APAC'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Teerenstra (41) is nu managing director bij Vizeum, ook onderdeel van Dentsu Aegis. Over zijn opvolger bij Vizeum wordt op een later moment gecommuniceerd. Teerenstra geeft sinds 2009 leiding aan Vizeum. Onder zijn leiding werden nieuwe klanten als AB Inbev, PostNL, Nintendo, Pernod Ricard, Sonos, Burger King, Huawei en Wehkamp binnengehaald. Recentelijk won Vizeum met andere partners ook drie SAN Accenten. 

related partner content for mobile comes here

Roland Teerenstra gaat - per 1 juli - in zijn nieuwe rol tevens vorm gaan geven aan de verdere integratie van de digitale activiteiten van Isobar en Social Embassy, die momenteel al nauw samenwerken. &;Ik heb heel veel zin om na 5 jaar de overstap te maken van Vizeum naar Isobar&;, licht hij toe. &;Van het "brengen" van de boodschap naar het "maken" ervan met onderaan de streep wel hetzelfde doel, namelijk business resultaat leveren voor onze klanten. Binnen Dentsu Aegis Network Nederland werken Isobar en Vizeum al goed met elkaar samen op klanten dus ik ken de organisatie.&;

Julius Minnaar, ceo Dentsu Aegis Network Netherlands: &;Roland heeft zich bewezen als een krachtige en verbindende manager met inhoudelijke kennis van het communicatievak over de volle breedte. Na de launch van onze data unit DAN DNA is de benoeming van Roland een volgende stap in het optimaliseren van onze interne samenwerking.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in