Overslaan en naar de inhoud gaan

Head Office NL maakt magazine voor Intersport

Het gaat om een eenmalig magazine in een oplage van 1,5 miljoen exemplaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor het eerst dat Intersport in zijn communicatie voor een magazine kiest en dat het bedrijf een deelsegment op zo’n grote schaal benadert. Het blad, met een omvang van 44 pagina’s, wordt eind augustus meegezonden met zeven vrouwentitels van Sanoma, moederbedrijf van Head Office NL. Daarnaast is er huis-aan-huisverspreiding in geselecteerde postcodegebieden.

De communicatiedoelgroep bestaat uit MBO/HBO opgeleide vrouwen van 25-45 jaar. Ze werken en hebben misschien een gezin, maar zorgen voor voldoende tijd voor zichzelf. Sporten is voor hen niet alleen een manier om fysiek en mentaal gezond te blijven; minstens zo belangrijk is het sociale aspect van samen met anderen sporten. In het dagelijks leven, maar ook tijdens het sporten, willen ze er verzorgd en fashionable uitzien. Hun belangstelling voor verantwoorde voeding is bovengemiddeld.

related partner content for mobile comes here

De redactionele content bestaat uit artikelen over sport, mode, voeding, gezondheid en psychologie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in