Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Horen wil met storytelling twijfels wegnemen

De nieuwe documercial vertelt het eerlijke verhaal van dierenverzorger Teun.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

vroeg aan mensen met gehoorproblemen om hun persoonlijke verhaal te delen. Dit moet een ‘levensecht’ beeld geven van de barrières die mensen ervaren om iets aan hun gehoorproblemen te doen.

related partner content for mobile comes here

Deze realistische boodschap moet een relativerend geluid laten horen, in een branche die gekenmerkt wordt door prijsstunts en beloftes.

Merkactivatie
In de film over Teun Botterweg ligt de focus op merkactivatie. Mensen met beginnende gehoorproblemen hebben vaak twijfels en taboes te overwinnen. Daarom heeft Beter Horen naast de commercial, ook een gids gemaakt met extra informatie en echte verhalen.

Het boekje ‘Een eerlijk verhaal’ is gratis te verkrijgen in de winkels en op de site en de commercial wordt gepubliceerd op televisie, radio, in print, online en via direct mailings.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Concept: Rob Severein, Roland van Beveren
Regie: Erik Lieshout (Outcast pictures)
Camera en editing: Reinier van Brummelen
Producer: Francoise Tanis
Sound engineer: Hans Van de Loo (studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij Beter Horen: Mariël Reijrink, Ester Renssen, Dorenda Nefkens

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in